Založ si blog

Teplo

Ked vzblkne plamen dohora,

svieca sa vtedy mala zda,

otvara brany moznosti…

Kde som ja a kde si ty?

 

Rozhorela sa mala ziara.

Co s nou urobis, budes prikladat?

Spaluje nas aj nase okole.

Nesfukni ju, je mi s nou dobre.

 

Rozdava teplo dokola,

sa mi zda, ze ma vola

hodvabnym hlasom vrucne,

mam pocit, ze znie nebojacne.

 

Plamen je velmi intenzivny,

nevadi aj ked je ofenzivny.

Aj ked teplo telom prenika,

nebranis sa, proste je to tak..

Vianoce

09.12.2011

Zasnežená horská krajina svojim čarom dojíma. Je predzvesťou blížiacej sa radosti, Vianoce sú tam, kde sme spolu, kde si ty. Pohoda a vôňa jedličky, koledy, koláče, ovocie a oriešky. Tvoj pohľad na mne spočinul spokojný, keď pripíjame koňakom vianočným. V telke- romantické rozprávky, videli sme stokrát už všetky. Aj tak sa na ne pozeráme, keď s láskou sa šťastne [...]

Rozprávka

03.11.2011

Rozprávka o stredoveku ponáša sa na hru zvyklú… Rytier dáme sľuboval vernosť, istotu a večnú lásku. Meč v pošve schovával pripravený vytiahnuť ho a za jej česť aj padnúť. Povedz kráľovná moja, koho idem vyslobodiť? Pomstiť ťa mám, urážku a potupu zmyť? Či všetku svetskú závisť prikryť? Si ako včelia kráľovná rytierov ako maku, ktorí za [...]

Sen

01.11.2011

Keď slnko zapadlo, tak mladé žieňa uľahlo. Prisnil sa mu krátky sen bol v ňom prvý bozk a jeseň. Lístie už opadlo, keď vietor zafúkal, pod stromom stali sme tam, kde už dnes je celý háj a stojíš tam už iba ty sám. Keď búrka prišla a vietor hvízdal, bol si tu, pri mne si stál… Vtedy moja sviečka hasla, ale ty si ju vzal a podržal… Medzi čiernymi vranami tam, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 62863x
Priemerná čítanosť článkov: 1497x

Autor blogu

Kategórie