Založ si blog

Ten, ktory niet. .. : -)

Hladkáš moju dušu svojim pohľadom.
Držíš ma v napätí svojim spôsobom,
keď máš zvláštny okúzľujúci odstup.
Keď ťa nehodnotím, zdieľam tvoj postup.
Pritom viem, že som v myšlienkach Tvojich jediná,
vtedy sa nám zastaví čas, každá chvíľa,
keď na sekundu zmeníš postoj,
a ja viem, že si nezabudol,
že som výnimočná pre teba,
túžime po sebe a je to nádhera…

Keď doplníš každú moju myšlienku,
keď nemusím nič povedať, ani vetu.
V tichosti vnímame seba,
a aj tak vieme viac ako treba.
Keď viem skôr ako telefón zazvoní,
že mi voláš, že si to práve Ty.
Keď myslím na Teba tak silne,
že práve vtedy si hneď pri mne.
To nie je obyčajné de javu
je to silná príťažlivosť prejavu.

Keď niečo chcem a Ty to hneď vieš,
keď svojou prítomnosťou ma upokojuješ.
Pri tebe mám pocit istoty nepoznanej predtým,
s tebou sa rozžiaria aj zvädnuté kvety.
Mám v očiach otázku a Ty máš odpoveď,
prečítaš bez reči, každú moju spoveď.
Vždy riešenie máš po ruke,
akoby si vedel všetko a mal v ponuke
všetku lásku pre mňa nachystanú,
čakal si ma, kým vstúpim do tvojho chrámu.

Vianoce

09.12.2011

Zasnežená horská krajina svojim čarom dojíma. Je predzvesťou blížiacej sa radosti, Vianoce sú tam, kde sme spolu, kde si ty. Pohoda a vôňa jedličky, koledy, koláče, ovocie a oriešky. Tvoj pohľad na mne spočinul spokojný, keď pripíjame koňakom vianočným. V telke- romantické rozprávky, videli sme stokrát už všetky. Aj tak sa na ne pozeráme, keď s láskou sa šťastne [...]

Rozprávka

03.11.2011

Rozprávka o stredoveku ponáša sa na hru zvyklú… Rytier dáme sľuboval vernosť, istotu a večnú lásku. Meč v pošve schovával pripravený vytiahnuť ho a za jej česť aj padnúť. Povedz kráľovná moja, koho idem vyslobodiť? Pomstiť ťa mám, urážku a potupu zmyť? Či všetku svetskú závisť prikryť? Si ako včelia kráľovná rytierov ako maku, ktorí za [...]

Sen

01.11.2011

Keď slnko zapadlo, tak mladé žieňa uľahlo. Prisnil sa mu krátky sen bol v ňom prvý bozk a jeseň. Lístie už opadlo, keď vietor zafúkal, pod stromom stali sme tam, kde už dnes je celý háj a stojíš tam už iba ty sám. Keď búrka prišla a vietor hvízdal, bol si tu, pri mne si stál… Vtedy moja sviečka hasla, ale ty si ju vzal a podržal… Medzi čiernymi vranami tam, [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 63321x
Priemerná čítanosť článkov: 1508x

Autor blogu

Kategórie