Založ si blog

Súmrak


Keď sadá temno na obzore,
a ty sedíš u mňa v dvore,
pozorujeme spolu západ slnka,
tiež počuť jarček ako žblnká.

Vtedy sa stíšim a je mi dobre.
Vnímame len lienku, ktorá žobre
malý kúsok z nášho koláča,
ten moment pohody, by zobudil aj spáča.

Vychutnávam si tu chvíľu sladkú,
keď schúlená som v tvojom objatí,
Cítiš tiež moju spokojnosť, auru?
Nech sa ma každý tak, ako práve ja a Ty.

Vianoce

09.12.2011

Zasnežená horská krajina svojim čarom dojíma. Je predzvesťou blížiacej sa radosti, Vianoce sú tam, kde sme spolu, kde si ty. Pohoda a vôňa jedličky, koledy, koláče, ovocie a oriešky. Tvoj pohľad na mne spočinul spokojný, keď pripíjame koňakom vianočným. V telke- romantické rozprávky, videli sme stokrát už všetky. Aj tak sa na ne pozeráme, keď s láskou sa šťastne [...]

Rozprávka

03.11.2011

Rozprávka o stredoveku ponáša sa na hru zvyklú… Rytier dáme sľuboval vernosť, istotu a večnú lásku. Meč v pošve schovával pripravený vytiahnuť ho a za jej česť aj padnúť. Povedz kráľovná moja, koho idem vyslobodiť? Pomstiť ťa mám, urážku a potupu zmyť? Či všetku svetskú závisť prikryť? Si ako včelia kráľovná rytierov ako maku, ktorí za [...]

Sen

01.11.2011

Keď slnko zapadlo, tak mladé žieňa uľahlo. Prisnil sa mu krátky sen bol v ňom prvý bozk a jeseň. Lístie už opadlo, keď vietor zafúkal, pod stromom stali sme tam, kde už dnes je celý háj a stojíš tam už iba ty sám. Keď búrka prišla a vietor hvízdal, bol si tu, pri mne si stál… Vtedy moja sviečka hasla, ale ty si ju vzal a podržal… Medzi čiernymi vranami tam, [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 63529x
Priemerná čítanosť článkov: 1513x

Autor blogu

Kategórie