Zo života troch žien

6. augusta 2011, ariellili, Nezaradené

Stretnu sa tri najlepsie kamaratky
po lete, vymenia si poznatky.

Prva krasna dama vravi,
ochladli nam v manzelstve vztahy.
Som na krizovatke, co dalej?
Zostat alebo sa vytratit radsej?

Po desiatich rokoch monogamie,
hladat odznova porozumenie?
Zotrvat vo vztahu bez lasky,
pretoze su tam zavazky?

Jedno tajomstvo v dusi mam,
pise mi jeden pritazlivy pan,
on jasnost mi do zivota dava,
je to ulet, potreba ci laska prava?

Paci sa mi jeho prejav,
jeho vtip, postoj i pohlad iny.
No neviem ako vyzera
neriesim to, proste je pritazlivy.

Druha vravi: mam perfektne leto,
spravam sa ako najsebeckejsi chlap.
Tie dve: Co to znamena? detto?
to je zaujimave, povedz nam viac.

Po dvoch dlhodobych vztahoch,
som volna a dvori mi viac muzov.
Kym s jednym som v rimskych kupeloch,
iny ma vecer caka pred domom.

Chodim s viacerymi muzmi,
som slobodna a uzivam si prudmi.
Mam aj zajacika je v posteli dobry,
jeho zivotny styl je pre mna hrozny.
Uznajte, ma kabelu drahsiu ako ja
s metrosexualom byt navzdy spojena?

Dalsi je tiez v istych veciach skvely,
ale sa rozhodol do cudziny trielit.
Ak by som bola zamilovana,
sla by som s nim aj na koniec raja.

Planujem leto preniest do jesene,
cestovat, bavit sa, neriesit vztahy,
mat svoj zivot v rukach presne,
uzivat si, nehladat vztah pravy.

Tretia pozera: co sa stalo toto leto?
U mna sa nic nezmenilo.
Zivot vam priniesol same zmatky,
hovori vsak bez predsudkov,
s nadhladom vhodnym kamaratky.

Vlastne ano, velka zmena,
novy zivot sa u mna skryva.
Tu potesene kamaratky,
pozreli na rastuce brusko,
ved zivot je taky kratky,
uzivat si ho treba plnym duskom.