TY

7. augusta 2011, ariellili, Nezaradené

Dotýkaš sa ma nežne, pomaly,

Potreba lásky sa nám dostaví.

Pozeráš sa na mňa uprene,

Som priklincovaná zasnene.

 

Zvieraš ma v svojom mocnom náručí.

Je odvážne túžiť? Je to ako vôňa ruží.

Som úplne celá tvoja vtedy.

Cítiš tú tôňu bezhraničnej dôvery?

 

Splynutie duší beznádejné…

Je to nového dňa brieždenie.

Ráno čakám, čo krásne deň prinesie.

S tebou zážitky sú krajšie ako očakávanie.

 

Tvoja myšlienka tú moju strieda,

Vyvoláva nádej, krásne sa prediera

na povrch nášho vnímania.

Je to svetla lúč zbližovania.

 

Keď nie si pri mne bezprostredne,

Niečo chýba, je to nemilé odlúčenie.

Keď ťa zbadám ako priamo hľadíš na mňa,

Je to istota, spokojnosť, láska bezvýhradná.

 

Šťastie si v chvíli predostrel,

Cit sa znenazdajky rozhorel.

Nečakaná chvíľa prišla svojsky,

Žiarivá vášeň, ale aj pokoj božský.

 

Tanec vo víre svetiel,

Pieseň na vlnách krídel.

Láska, ktorá pláva medzi hviezdami,

To všetko je súzvuk medzi nami.