Založ si blog

Vyznanie

Za neoblomnym zovnajskom

princova citliva dusa sa skryva,

ja to viem, odhadnem, ze mozno v rozpakoch

je prave, ked pisem svoj vers otvorene, a prebyva

myslienka a tuzba v mojej hlave prelomit tu zabranu,

ktoru postavil medzi nas, ja neviem preco, tenku stenu.

 

Verse ti pisat budem, kym ma nepochopis,

ze to co skryvas, skryjem s tebou, ked poprosis.

Vila je predstava, sen, fantazia,

no ja som uz realna a nie divna,

ked pisem to, hladam spravne slova,

povedat vsetko, tak aby som bola uprimna.

 

Co povies? Netrapim sa, ked Ti pisem v rymoch,

bavi ma versovat a pritom

hovorit veselo a neskromne

o pocitoch, ktore mam a neoblomne

staby tulipan, nahynat sa vo vetre,

aby si vedel, ze co mam nekonecne, mam v sebe…

 

Dufam, ze poetiku moju ocenis,

a nenechas ma do vetra posielat svoj rym,

ktory je tebe urceny, len pre nase oci,

aby si vedel, ze to co citim, dam na javo

bez problemov zverim sa, kedze Ti verim.

absolutne ziskal si si ma,

som do teba nekonecne zamilovana…

Vianoce

09.12.2011

Zasnežená horská krajina svojim čarom dojíma. Je predzvesťou blížiacej sa radosti, Vianoce sú tam, kde sme spolu, kde si ty. Pohoda a vôňa jedličky, koledy, koláče, ovocie a oriešky. Tvoj pohľad na mne spočinul spokojný, keď pripíjame koňakom vianočným. V telke- romantické rozprávky, videli sme stokrát už všetky. Aj tak sa na ne pozeráme, keď s láskou sa šťastne [...]

Rozprávka

03.11.2011

Rozprávka o stredoveku ponáša sa na hru zvyklú… Rytier dáme sľuboval vernosť, istotu a večnú lásku. Meč v pošve schovával pripravený vytiahnuť ho a za jej česť aj padnúť. Povedz kráľovná moja, koho idem vyslobodiť? Pomstiť ťa mám, urážku a potupu zmyť? Či všetku svetskú závisť prikryť? Si ako včelia kráľovná rytierov ako maku, ktorí za [...]

Sen

01.11.2011

Keď slnko zapadlo, tak mladé žieňa uľahlo. Prisnil sa mu krátky sen bol v ňom prvý bozk a jeseň. Lístie už opadlo, keď vietor zafúkal, pod stromom stali sme tam, kde už dnes je celý háj a stojíš tam už iba ty sám. Keď búrka prišla a vietor hvízdal, bol si tu, pri mne si stál… Vtedy moja sviečka hasla, ale ty si ju vzal a podržal… Medzi čiernymi vranami tam, [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 62887x
Priemerná čítanosť článkov: 1497x

Autor blogu

Kategórie