Založ si blog

Archív: september, 2011

Zastavenia

Čierna tma zastavila čas, božský pokoj nastolil prietrž v nás. Zastavila sa chvíľa nevídaná. Bol to len okamih, láska nenávratná. Slnečný lúč zaiskril vo vlasoch, v povetrí rozvial plač a ston. Prečo ružovou silou vládneš, do rany osteň zatneš? Jemná omrvinka zo stola padá, súťaž, rozkol, snaženie badám. Každý kúsok dopadne inde. Čo čakať, aka mozaika výjde? […]

Pokračovanie článku

Snívaj

Rozmýšľaj o krajšom ráne, nie o svetskom bahne problémov a iných ľútostí, či o dni plnom mrzutostí. Myšlienku venuj piesni, čo rozžiari ti v mysli iskričku poznania sviežu, aby si nemal v duši trému. Obzri sa k sebe s láskou. Ak máš sa rád s bázňou, neodolá ti človek žiadny pochopí aj dotyk malý tvojej vyslanej myšlienky a dá ti prídavok dáky. Pozri sa na veci s […]

Pokračovanie článku

Dnes

Dnes je zvláštny deň zvláštnejšieho obdobia prebudenie do seba samého vnímania. Keď máš istoty v sebe nekonečne veľa a nechýba ti nič, žiadna sebadôvera, všetko sa ľahko zdolá a prekoná, veď som to ja, sebavedomia a istoty kráľovná. Myšlienka je najsilnejšia sila, keď ju mám pevne, som zázračná víla, ľuďom sa zdá, že nie som tunajšia, vraj […]

Pokračovanie článku

Teplý letný dážď

Na prechádzke v lesnom parku, stretli sa pohľady pri altánku. Bola to iskra, povznesenie? Zrazu sa zotmelo a malé zdesenie rozplynulo sa, keď iba dážď spustil sa jemne na ich tvár, keď nakláňali sa k sebe ako kvietky v letnej tráve. Teplý letný dážď zmokril prekvapene odev, vlasy, ale bol ako pohladenie. Čo robiť, stúliť sa k sebe? To je asi najprirodzenejšie. Cítiť […]

Pokračovanie článku

Súmrak

Keď sadá temno na obzore, a ty sedíš u mňa v dvore, pozorujeme spolu západ slnka, tiež počuť jarček ako žblnká. Vtedy sa stíšim a je mi dobre. Vnímame len lienku, ktorá žobre malý kúsok z nášho koláča, ten moment pohody, by zobudil aj spáča. Vychutnávam si tu chvíľu sladkú, keď schúlená som v tvojom objatí, Cítiš tiež moju spokojnosť, auru? Nech sa ma každý […]

Pokračovanie článku

Pohľad

Pozeráš na ňu jedným očkom. Vidí zvedavosť tvoju iba cez svoje viečko. Cíti tvoj pohľad, ktorým ju premeriavaš. Je to zvláštne: cíti ako ju ním vyzliekaš. Je to prekvapivé a smelé zistenie. Vidíš, že červeň v tvári ju neminie. Ako sa má zachovať v tej chvíli? Pozrieť sa smele a popustiť uzdu fantázii?

Pokračovanie článku

Najkrajší pohľad

Každý deň na chodníku akoby náhodou ma stretávaš. Naše oči sa stretnú na malinkú chvíľku a ty ma pozoruješ, spoznávaš. Už sa neviem zasa dočkať, keď pôjdeš okolo mňa ráno. Najkrajší pohľad ma vždy čaká, neschovávaš ho na zámok. Najkrajší pohľad máš, som o tom presvedčená, dávam ti neverbálne najavo, ze priazeň tvoja je opätovaná.

Pokračovanie článku

TY 2

Poznáme sa už síce dobre, ale malá otázka stále žobre vo vnútri našom po odpovedi,či sú tu aj iní alebo len my? Stačí užívať si blízkosť svoju… Riešiť iných? Nie, pozri na tvár moju. Dívaj sa mi do očí dlho, uvidíš celé to moje kúzlo, ktoré sa mi v hlave točí, a ty to vieš, už si to zočil. Spoznal si kúsok z mysle a tela môjho. Žiada sa ti spoznávať […]

Pokračovanie článku

Ten, ktory niet. .. : -)

Hladkáš moju dušu svojim pohľadom. Držíš ma v napätí svojim spôsobom, keď máš zvláštny okúzľujúci odstup. Keď ťa nehodnotím, zdieľam tvoj postup. Pritom viem, že som v myšlienkach Tvojich jediná, vtedy sa nám zastaví čas, každá chvíľa, keď na sekundu zmeníš postoj, a ja viem, že si nezabudol, že som výnimočná pre teba, túžime po sebe a je to […]

Pokračovanie článku

Príď ku mne

Príď ku mne bližšie a pozri do našich dlaní, idú súbežne alebo len pretnú sa naše čiary? Súbežne ísť ruka v ruke spolu alebo iba pretnú sa na malú chvíľu? Príď ku mne a pozri do mojich očí, uvidíš pohľad, veľa ti napovie, že či si pre mňa úžasný a jediný, dostaneš množstvo odpovedí. Príď ku mne a pozri na moje pery, sú krásne, plné, to mi veríš. Že […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 42
Celková čítanosť: 63562x
Priemerná čítanosť článkov: 1513x

Autor blogu

Kategórie